Localizare: Hotelul este situat in Mamaia Nord, la aproximativ 160 de metri de plaja si a fost inaugurat in anul 2010.
Camerele: plasma in living, cablu TV, aer conditionat, internet wireless, baie cu cada/dus, prosoape, uscator par, bucatarie, seif, uscator rufe, suport pantofi, masa si fier de calcat, cuptor microunde- la cerere, cana electrica- la cerere, plita electrica la cerere Gradul minim de ocupare pentru orice tip de camera este de doi adulti (in cazuri exceptionale, pentru cazarea in regim single se va achita 80% din valoarea pentru doi adulti).
- Studio-cuprinde un spatiu deschis format din living (canapea fixa, extensibila sau modulara) si bucatarie, zona pentru dormit, baie si terasa. Capacitate maxima: 3 adulti+1 copil (mai mic de 2 ani) sau 2 adulti si 2 copii (0-13 ani); cel de-al treilea adult sau copiii au la dispozitie o canapea modulara, fixa sau extensibila.
- Apartamentele standard cu 2 camere- cuprinde un dormitor, living (canapea fixa, extensibila sau modulara), bucatarie, hol, baie si terasa. Capacitate maxima: 3 adulti+1 copil (mai mic de 2 ani) sau 2 adulti si 2 copii (0-13 ani); cel de-al treilea adult sau copiii au la dispozitie o canapea modulara, fixa sau extensibila.
- Apartament superior cu 2 camere- cuprinde un dormitor, living (canapea fixa),bucatarie, hol, baie si terasa. Apartamentul este pozitionat in corpurile de cazare Jad si Opal, acestea fiind corpurile cele mai apropiate de mare. Oaspetii cazati in acest tip de apartament beneficiaza de parcare separata. Capacitate maxima: 2 adulti+1copil (0-13 ani); copilul are la dispozitie o canapea fixa.
- Apartamentele standard cu 3 camere- este format din doua dormitoare, living (canapea fixa, extensibila sau modulara), bucatarie, hol, baie si terasa.Capacitate minima: 3 adulti.Capacitate maxima: 5 adulti + 1 copil (mai mic de 2 ani) sau 4 adulti si 2 copii (0-13 ani).
- Apartamentele superior cu 3 camere- cuprinde trei dormitoare, living (canapea fixa, extensibila sau modulara), bucatarie, hol, 2 bai si o terasa generoasa.
Apartamentul este pozitionat la etajul 8 al corpurilor Coral, Rubin, Topaz, Smarald, Safir (acces cu liftul pana la
etajul 7).
Oaspetii cazati in acest tip de apartament beneficiaza de parcare separata.Capacitate minima: 5 adulti. Capacitate maxima: 7 adulti + 1 copil (mai mic de 2 ani) sau 6 adulti si 2 copii (0-13 ani);
TIPURI DE MASA:
1.CAZARE + MIC DEJUN: include micul dejun - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua
plecarii.
Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.
2.CAZARE + DEMIPENSIUNE: include micul dejun si masa de pranz - se serveste incepand cu a doua zi de cazare si
inclusiv in ziua plecarii.
Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.
3.CAZARE + PENSIUNE COMPLETA : include mic dejun, pranz si cina a in prima zi de cazare se serveste cina,
incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul.
Bauturi incluse : apa, suc, ceai, cafea, cappuccino, ciocolata calda.
*Pensiune completa include doar bauturile non-alcoolice.
4.CAZARE + ALL INCLUSIVE: include mic dejun, pranz, cina, acces la barul de la piscina si barul de pe plaja - in
prima zi de cazare se serveste cina, incepand cu a doua zi de cazare se servesc toate mesele si in ziua plecarii se
servesc doar micul dejun si pranzul.
Bauturi incluse: apa, cafea, cappucino, ciocolata calda, bauturi racoritoare, bauturi alcoolice ( bere draft, vin
alb/rosu draft, whisky, vodka, rom, cocktailuri).
- bauturile incluse pentru tipurile de masa 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei.
- pachetul de bauturi inclus in tipul de masa ALL INCLUSIVE este disponibil in restaurant (in intervalul de servire al
meselor principale), la barul de pe plaja ( program 10:00 a 19:00 ) si la barul de pe piscina ( program 10:00 -20:00 ).
- servirea meselor principale in restaurantul hotelului se face in regim buffet suedez, in intervalul :
07:00-10:00 a mic
dejun,
12:30-15:00 a pranz
19:00 a 21:00 acina.
- pentru accesul in cadrul restaurantului, este obligatorie purtarea la mana a bratarii. Lipsa bratarii primite la
check-in, care atesta tipul de masa rezervat, poate duce la refuzul hotelului de a servi oaspetii.- este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din incinta restaurantului, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera
Servicii incluse: Parcare proprie supravegheata, Internet WI-FI, Presa (in receptie), Prosoape de plaja (oferite la
cazare, pe baza de tichet), Sezlonguri si umbrele la plaja si piscine, Parc de joaca pentru copii, pe categorii de
varsta, Teatru de vara/Cinema, Parcul indragostitilor (foisoare pentru seri romantice), Club animatie copii, Jocuri si
concursuri pentru adulti si copii (la plaja, piscine, terasa), Piscine exterioare pentru adulti si piscine exterioare pentru
copii, cu valuri/ tobogane, Piscina interioara cu apa incalzita, Animatori, Petreceri tematice, Karaoke, Carnaval,
Fitness, Clase de aerobic, kangoo jumps, zumba, yoga, pilates si aquagym, Baza sportiva (tenis/baschet/fotbal/volei),
Spalatorie haine cu autoservire, Cabinet cu medic generalist, Statie radio interna
Servicii cu plata: (contra cost): Transfer la/de la gara/aeroport Constanta/Bucuresti, Centru de fotografiere (pentru cele mai frumoase amintiri din
vacanta), Servicii de masaj, Farmacie, Complex de magazine (alimente/cosmetice/jucarii), Echitatie, Ateliere de
creatie, Club Games/ Biliard, Sporturi nautice, Instructori de sport, Baruri, Restaurante, Athena Casino (in incinta
Phoenicia Boutique).
Alte info utile:
- ziua hoteliera se realizeaza incepand cu ora 16.00 (ora de la care camera poate fi ocupata/check-in). Ziua hoteliera
se termina la ora 12.00 (ora pana la care trebuie eliberata camera/check-out). Solicitarile de Early Check-In si Late Check-Out se onoreaza in limita disponibilitatii, contra unei taxe de 100 euro.
- accesul la serviciile hotelului este permis doar oaspetilor cazati. Vor beneficia de serviciile oferite doar persoanele
declarate.
- umbrelele si sezlongurile sunt in limita locurilor disponibile iar alocarea acestora se face in ordinea sosirii la
piscina/plaja. Sezlongurile sunt gratuite si nu se rezerva. Prosoapele, hainele sau alte obiecte lasate drept rezervare
vor fi ridicate de pe sezlonguri.
- prosoapele pentru plaja/piscine se ridica in schimbul cupoanelor primite la receptie, in momentul cazarii. La
eliberarea camerei, se returneaza la receptie cupoanele pentru prosoape. Nereturnarea cupoanelor reprezinta
paguba si se taxeaza ca atare ( 100 lei / cupon ).
- cazarea se va face pe baza unui act de identitate (inclusiv pentru copii) si a completarii fisei de turist la receptie.
- alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem
garanta un anumit etaj, un anumit tip de canapea, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector al hotelului. Solicitarile de acest gen sunt
considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa insa
garantarea.
- hotelul nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele pagube produse autovehiculelor sau a bunurilor aflate in
interiorul acestora pe perioada stationarii in parcare. Hotelul nu isi asuma raspunderea nici pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului, insa ofera suport turistilor in vederea solutionarii situatiei.
- parcarea autovehiculelor clientilor este gratuita, posibila in limita locurilor disponibile. Hotelul nu rezerva locuri de parcare
si nici nu percepe taxa.
Parcarea complexului Phoenicia Holiday Resort reprezinta o proprietate privata iar accesul conducatorilor auto in
interiorul ei se face doar in conditiile respectarii legislatiei rutiere. Phoenicia Holiday Resort nu isi asuma in nici un fel responsabilitatea civila sau penala pentru orice paguba sau prejudiciu cauzat autovehiculelor ca urmare a blocarii si/sau ridicarii, transportarii si depozitarii lor, pentru bunurile personale lasate in interiorul acestora sau pentru eventualele daune, furturi, incendii, precum si pentru orice fel de daune cauzate de oaspetii complexului hotelier sau de terte persoane, autovehiculelor aflate in parcare.
- este obligatorie purtarea bratarilor primite la check-in pentru a beneficia de serviciile comandate
- vor beneficia de serviciile oferite doar persoanele declarate
- in perioadele 28.05-20.06 si 29.08-03.09 nu garantam pentru disponibilitatea tuturor serviciilor incluse
- facilitatile sunt subiectul conditiilor impuse de temeiul legal reglementat de institutiile abilitate
- hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea persoanelor in stare de ebrietate, nepoliticoase sau turbulente, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti oaspeti
Animale de companie: hotelul nu accepta cazarea cu animale de companie.
Tarifele nu cuprind taxa speciala pentru promovare turismului care se plateste la recpetia hotelului de catre turist. Taxa speciala pentru promovarea turismului este conform HCL Navodari nr 2/10.02.2022, in cuantum de 1% din valoarea tarifului de cazare exclusiv TVA, pentru fiecare noapte de cazare.